Algemene voorwaarden

Je geeft bij een bestelling opdracht om een replica te vervaardigen van een originele wielerkleding. In dit proces wordt zowel een fotografische kopie als handmatige verwerking gebruikt om een geschikt template te maken voor de basis wielerkleding. Verschillende aspecten, zoals afwijkende basismodellen, omzetting van grafische elementen, verwijdering van kledingmerken en verkleuring, spelen hierbij een rol, waardoor er sprake is van een maatwerkproduct.

Voor maatwerkproducten geldt geen herroepingsrecht. Dit betekent dat het niet mogelijk is om maatwerkproducten te retourneren. Alleen in geval van duidelijke nalatigheid in de verwerking van de opdracht kan de verwerker in gebreke worden gesteld, je kan dan via dit formulier een klacht indienen.

Wij raden je aan om de procesbeschrijving zorgvuldig te lezen voordat je een maatwerkproduct bestelt. Als je nog vragen hebt over onze maatwerkproducten, neem dan gerust contact met ons op.

Onze algemene voorwaarden zijn hier te downloaden >>>

Levertijden

De levering is wereldwijd en op vrijwel alle officiële en verifieerbare woonadressen.
Levertijden kunnen per land verschillen, gemiddeld is de levertijd na de plaatsing van een bestelling 3-4 weken.

Niet tevreden?

Ben je niet tevreden of heb je een klacht meld dit dan aan onze klantenservice. Dit kan je het beste doen via ons klachtenformulier. Je krijgt dan binnen binnen zeven werkdagen een antwoord.

Klachten formulier / Klantenservice >>>

Is jouw klacht na contact met onze klantenservice niet verholpen? Dan kan je deze schriftelijk indienen bij:

Connecting Minds B.V.
t.a.v. Vintage Cycling Replica Service
Klokgebouw 254
5617AC Eindhoven

Stuur jouw klacht onder vermelding van je naam, adres, woonplaats en ordernummer naar:

Een definitief antwoord ontvang je binnen zeven werkdagen na de ontvangstbevestiging.

Daarnaast kunnen consumenten eventuele geschillen online en in hun eigen taal aan de Europese geschillencommissie voorleggen. De Europese Commissie heeft daarvoor het Online Dispute Resolution (ODR) Platform opgericht. Je kan jouw klacht voorleggen via deze link http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Kijk ook even naar werkwijze en voorwaarden >>>